Ford Mustang Mach-E 2020
Ford Mustang Mach-E (Форд Мустанг Mach-E) - 5-дверный электро-кроссовер класса «K2». Автомобиль был представлен на специальном мероприятии в Лос-Анджелесе осенью 2019 года.
Ford Mustang Mach-E (Форд Мустанг Mach-E) - 5-дверный электро-кроссовер класса «K2». Автомобиль был представлен на специальном мероприятии в Лос-Анджелесе осенью 2019 года.

В Україні з'явився електромобіль Ford Mustang Mach-E у топовій спортивній версії GT на 487 сил. Ми познайомились із кросовером та спробували визначити, чи є він справжнім Mustang.
Ford Mustang - найбільш культова модель американського бренду та найпопулярніше спортивне авто всіх часів та народів. За 60 років випущено вже понад 10 мільйонів купе та кабріолетів. Не дивно, що в Ford вирішили використати відоме ім'я для іміджевої електричної моделі, тому кілька років у «табуні» відбулося поповнення - з'явився кросовер Ford Mustang Mach-E. Цьогоріч він вийшов на український ринок і нещодавно побував у нас на тесті.
Хоча новий Ford Mustang Mach-E - модель абсолютно іншого класу, та все ж вона запозичила у знаменитого побратима не лише ім’я, але й певні родинні риси. Довгий капот, продовгуваті фари та пластикова вставка у формі радіаторної решітки дають зрозуміти, що перед нами - Mustang, хоч і кросовер.

Силует електрокара з вигнутим дахом та загострена задня частина з характерними трисекційними ліхтарями також витримані в стилістиці дводверних Ford Mustang. Можливо, це й не чистокровний жеребець, але він все ж намагається підкреслити свою приналежність до сімейства Mustang.
А заряджений варіант GT вирізняється ще й фірмовим блакитним кольором Grabber Blue, який з'явився у палітрі Ford Mustang ще в 1969 році. У такому забарвленні кросовер особливо ефектний і одразу звертає на себе увагу оточуючих - його навіть фотографували перехожі. До того ж, ця версія занижена має агресивнішу передню частину, обвіс та 20-дюймові диски.

Електромобіль Ford Mustang Mach-E використовує архітектуру GE1. Вона створена на базі платформи С2, тобто далекими родичами електрокара є Ford Focus і Kuga.
Розміри Ford Mustang Mach-E:

Щоб потрапити в салон, нажимаємо кнопку на дверях, адже традиційних ручок в Ford Mustang Mach-E немає. Зате є кодовий замок, який дозволяє замкнути авто без ключа. Усередині ж встановлені невеликі важелі. При відкритті дверей на дорогу висвічується логотип Mustang.
У оздобленні салону у варіанті GT використані якісна перфорована екошкіра, алькантара та алюміній. Утім, місцями трапляється і жорсткуватий пластик.

Замість традиційного важеля КПП Ford Mustang Mach-E отримав круглий джойстик. Покази приладів виводяться на вузенький дисплей. Його графіка проста, зате інформація добре зчитується.
А от центральний екран величезний - 15 дюймів у діагоналі. Мультимедійна система SYNC 4 залишила приємні враження - вона працює швидко, її меню зрозуміле, а бездротовий Android Auto стабільний і зв'язок не переривається.
Однак і кліматом чи підігрівом крісел доводиться керувати через тачскрін. Залишився лише один фізичний перемикач гучності.

У салоні вистачає відсіків для дрібних речей - середніх розмірів бардачок, дворівнева центральна консоль із бездротовою зарядкою смартфонів та чималий бокс у підлокітнику зі спеціальною нішею для ключа-брелока. Крім того, у Ford Mustang Mach-E чотири USB-порти.
Сідаю на водійське місце і швидко знаходжу зручну положення завдяки широкому діапазону регулювань кермової колонки та сидіння (з електроприводом у базовій версії). Посадка за кермом досить низька, за мірками кросоверів. А оскільки в авто висока віконна лінія невелике заднє скло, то оглядовість далеко не ідеальна. Утім, у пригоді стають камери кругового огляду.
Зате самі крісла в Ford Mustang Mach-E GT - зразкові. Конструкція їх спинок забезпечує чудову підтримку не лише поясниці, але й плечей. Разом із тим, ці спортивні сидіння комфортабельні. Звісно ж, є і підігрів.

Пересядемо на другий ряд і тут кросовер Ford Mustang приємно дивує. Попри вигнутий дах ззаду достатньо місця над головою для пасажирів ростом 185 см, та й ногам не тісно. Подушка дивана профільована під два місця, хоча салон достатньо широкий для трьох дорослих.
А от багажник не можна назвати дуже великим для таких розмірів: його об’єм становить 402 л у звичайному стані та 1420 л - зі складеними задніми кріслами. Його двері оснащені електроприводом із сенсором відкриття.
Підлога виконана дворівневою, а під нею схований невеликий відсік. А от запасного колеса тут немає. Зате є 81-літровий передній багажник, де можна зберігати, наприклад, зарядний кабель.

Новий Ford Mustang Mach-E в Україні доступний лише в багато оснащених версіях. Усі авто отримали безключовий доступ, електропакет, панорамний дах, двозонний клімат-контроль, камери, підігріви, паркувальний автопілот, акустику Bang&Olufsen з 10 динаміками, датчики дощу та світла.
До того ж, усі Mustang Mach-E отримали комплекс безпеки Ford Co-Pilot 360 Assist - адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування, утримання в смузі руху, контроль «сліпих» зон і розпізнавання дорожніх знаків.
Електромобіль Ford Mustang Mach-E в Україні пропонують у задньопривідному 294-сильному варіанті та повнопривідних версіях на 351 та 487 к. с. Найпотужнішим є варіант GT.

Примітно, що бензиновий Ford Mustang GT отримав 5,0-літровий V8 точно такої ж потужності - 487 к. с. Однак електрокар має козир - величезні 830 Н?м крутного моменту, які доступні вже з перших оборотів. Звісно, мотори не чути, проте за бажання можна активувати програму, яка імітує звук бензинової вісімки.
Такої тяги не дає навіть американська вісімка і завдяки їй доволі важкий (2273 кг) кросовер Ford Mustang Mach-E розганяється до сотні за ті ж 4,4 с, що й легке бензинове купе.
Такого результату можна добитися у спортивному режимі Untamed («неприборканий»). При різкому старті спину буквально вдавлює в сидіння. Цікаво, що рівномірний розгін продовжується до 140-150 км/год, хоча в багатьох електрокарів на великих швидкостях динаміка різко погіршується. Максимальна швидкість обмежена на 200 км/год.

Новий Ford Mustang Mach-E GT оснащений батареєю на 98 кВт-год. Заявлений запас ходу становить 500 км (за циклом WLTP). Враховуючи, що під час тесту при спокійній їзді (у режимі Whisper) витрата енергії падала до 13-15 кВт-год на 100 км, то ця цифра доволі реалістична.
Утім, якщо їздити активно, то витрати енергії суттєво виростають. На трасі вони сягають 19-21 кВт-год на 100 км. Але навіть у цьому випадку мінімум 400 км без підзарядки гарантовано.

Зарядити електромобіль Ford Mustang змінним струмом можна менш, ніж за 10 годин. Швидка зарядка постійним струмом (потужністю 150 кВт) на 80% займає 45 хвилин. Зарядний роз'єм - CCS Combo 2.
Звісно, новий Ford Mustang Mach-E GT не такий маневрений, як купе, проте за мірками кросоверів його керованість дуже навіть непогана. Кермо досить точне, а в режимі Untamed наповнюється вагою та стає гострішим.

Завдяки векторизації тяги та низькому центру ваги (за рахунок батареї у днищі) електрокар непогано відчуває себе на звивистих дорогах. Він на диво мало крениться, а недостатня повертаємість мало дає про себе знати.
Одначе, в режимі Untamed адаптивна підвіска стає жорсткішою. Їзда доволі пружна і серйозні нерівності доріг із 20-дюймовими дисками відчутні. До того ж, варто враховувати, що кліренс Ford Mustang Mach-E GT невеликий - усього 130 мм (у стандартній версії - 147 мм).
Днищу не завадило б трохи більше шумоізоляції, хоча загалом електричний Ford Mustang тихий. Завдяки ламінованому склу аеродинамічних шумів навіть на великій швидкості фактично немає.

Приємне враження залишають гальма Brembo - вони впевнено сповільнюють важкий електрокросовер. На малих швидкостях вони різкуваті, проте є рекуперативне гальмування, яке дозволяє плавніше скинути швидкість та підзарядити батарею. За потреби можна обрати режим «однієї педалі» і взагалі не нажимати на педаль гальма, адже авто суттєво сповільнюється, якщо відпустити газ.

Звісно, електромобіль Mach-E не можна назвати заміною бензиновому Ford Mustang, проте він теж здатен приємно вразити. І мова не лише про стилістику Mustang. Кросовер швидкий та непогано керується і водночас є значно практичнішим та просторішим за купе чи кабріолет. Це Ford Mustang нової електричної ери.

Плюси Ford Mustang Mach-E:
Мінуси Ford Mustang Mach-E:
Ford Mustang Mach-E: ошибка в названии
Ford Mustang Mach-E – автомобиль, который ставит точку в развитии самого известного pony car всех времен и народов. Так свидетелями чего же мы являемся: конца эпохи или, наоборот, новой вехи? ...
Ford-Mustang-Mach-E.InfoCar.ua
Гонять, пока не стошнит. Ford Mustang Mach-E GT
До сих пор в голове не укладывается, что в прошлом году под легендарным именем Mustang стали выпускать электрический кроссовер Mustang Mach-E. А теперь на подходе топовая 480-сильная версия с приставкой GT. ...
Дром
Спортивный Ford Mustang Mach-E с шестью электромоторами
Уже в ближайшее время на рынке электрокаров появится новый игрок, который попробует свергнуть с трона Теслу. Имя этому автомобилю – Ford Mustang Mach-E. Новая модель от американского производителя будет исполнена в фирме ...
Cartale.ru